21 marca 2011

Pyrkon? Piątkon!

Kolejny post o konwentach - czuję się jak jakiś bywalec... No ale zbliża się Pyrkon, czyli wydarzenie, którego fantasta-wielkopolanin nie przegapia. W tym roku zawitam na ten konwent po raz trzeci, lecz niestety nie wykorzystam go w pełni. Obecny będę jedynie w piątek, na pewno od 19 (pewnie trochę wcześniej) do 21. Następnego dnia mam o 6 rano pociąg do Warszawy, więc niestety dłużej za bardzo nie dam rady. Na Pyrze poprowadzę jeden odczyt - powtórkę z tegorocznej Zjavy:

Nieletni bohaterowie
termin: pią 19:00
czas trwania: 0:50 h
miejsce: RPG 3
opis:
Czy bohaterstwo ma ograniczenia wiekowe? Nie! A czy kiedykolwiek grałeś niepełnoletnim bohaterem? Nie? Może czas to zmienić? Koniec z wiekowymi magami, doświadczonymi życiem wojownikami czy cynicznymi złodziejami – idzie nowe! Przyjdź i dowiedz się, jak stworzyć ciekawego, niepełnoletniego bohatera oraz jakie przygody może on przeżyć. Czeka Cię ta kże wędrówka przez literackie, filmowe, komiksowe i oczywiście rpgowe światy w poszukiwaniu przykładów nastoletnich herosów. Gwarantuję – młodsze też jest piękne!

Strasznie żałuję, że przegapię okazję na spotkanie z taką ilością fajnych osób...
ALE!

Jeżeli ktoś mimo wszystko ma fanaberię spotkać się ze mną, są na to dwa dodatkowe sposoby.

Primo: w piątek do popołudnia mam konkurs języka francuskiego. Jeżeli przejdę do etapu ustnego, to będę na Pyrkonie później, jak nie - to sporo wcześniej. W każdym wypadku będę miał jednak trochę wolnego czasu w przerwach (np.: czekając na ogłoszenie wyników). Moja szkoła znajduje się 200 m od Targów. Jeśli ktoś chciałby wpaść - nie ma problemu.

Secundo: mieszkam w Poznaniu, co oznacza możliwość spotkania np. w czwartek. Jeśli chcielibyście się przejść po stolicy Wielkopolski czy coś - jestem cały dzień do dyspozycji.

Dane kontaktowe:
GG 10592714
E-mail: jan.j@interia.eu

Howgh!

1 komentarze:

Darcane pisze...

No no, ciekawa prelekcja. Szkoda, że na tegorocznym Pyrkonie mnie nie będzie.

Grałem kiedyś bohaterem w D&D 3.0/3.5, który na starcie miał 16 lat, pod koniec kampanii przegonił mnie wiekiem (on miał 20 lat, ja wtedy 19). Wspominam to bardzo dobrze, to do tej pory moja ulubiona postać.

Prześlij komentarz