6 lutego 2012

Nowy Rok, Nowe RPG w sieci

Wreszcie przyszykowałem dla akcji jej własne strony na Facebooku i Google+. Jeśli chcecie:

Mam też cichy plan na przemycenie NRNR na ZjAvę (choć ciałem niestety mnie na niej nie będzie), ale na razie nie rozmawiałem jeszcze z organizatorami konwentu. Mam nadzieję, że rozpropagowanie tam choć trochę akcji dojdzie do skutku.

Tymczasem zachęcam Was wszystkich do grania w nowe tytuły lub prowadzenia ich, a także do pisania o swoich debiutanckich, "dziewiczych" sesjach.

4 komentarze:

Skryba pisze...

Nie wiem czy to się liczy:

http://rpgkepos.blogspot.com/search/label/One-hit

... jakby nie patrzeć, nie prowadziłem akcji 1HP w 2012 roku a i z powodu podanego niżej nie wiem czy takie RPGi są dopuszczone do NRNR ;).

Bowiem, z tego co napisałeś w notce z 9 stycznia 2012 - wymieniasz w przykładach głównie te "duże" systemy i...

... i nie wiem jak mam to interpretować :).

Jakby co, mogę popisać o D&D 4, w które po raz pierwszy zagrałem tydzień temu ;). Plus pewnie będę agitował z zagraniem w "In Between" PL, o ile tego typu RPGi mogą startować :P.

Peace :),
Skryba.

KFC pisze...

do kwietnia na pewno coś zagram, jeśli krótkie indyki też wchodzą w grę to tym bardziej powinno się udać :)

Wedrowycz pisze...

Jasne, indiasy też się liczą :) Chodzi o zagranie w dowolne RPG - fanowskie, komercyjne, z milionem dodatków lub tylko jednym podręcznikiem w pdf.

Zielo pisze...

To i ja dołożę cegiełkę od siebie ;)

http://rpgpomojemu.blogspot.com/2012/02/sw-interface-zero-nowy-rok-nowe-rpg.html

Prześlij komentarz